Hannavardet

Direktlänk till inlägg 18 juni 2011

Sommarlov, inte tid ;/

Av Hanna - 18 juni 2011 12:00

Halloj bloggen ! Sommarlovet har ju varit ett litet tag nu !

Och jag är hos pappa i Luleå.

 

Jag har då inte tid att blogga...


Men får kanske lite mer tid när jag kommer 

hem till Mamma.

 

Jag kommer hem någon gång efter Midsommar.

 

Hoppas ni allesammans har det bra !


i nästa uppdatering kommer lite bilder på min lillebror Edvin m.m !! :D 

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 14 september 2011 15:54

Hej hörni! Så ni vet så har jag ny blogg!   http://hannavardeet.blogg.se    :D  ...

Av Hanna - 9 augusti 2011 20:12

     Idag har jag varit lite lastbilschuafför ;)Eller jag var med pappa på hans jobb, och jag sov hela tiden, Det finns en säng i lastbilen, jätte skönt och sova där! :P Jag gick upp 06:00 i morse, och jag somnade 00:20 inatt, så jag har inte so...

Av Hanna - 5 augusti 2011 12:27

Jag har inte bloggat så mycket på ett tag pga. att jag inte har tid. Men Igår så var Jag, Alva, Lina, Sara L, Frida & Fanny på      Vi hade det jätte roligt! Jag och sara åkte Fritt fall 3 gånger!Och vi alla tjejer åkte JetLine typ 5 gånger...

Av Hanna - 26 juli 2011 02:28


Vinn en iphone 4 hos :   dublirberoende.myshowroom.se   !! :)) Var med du också !   ...

Av Hanna - 26 juli 2011 02:09


Jag är med i denna tävling Va med du också ;)   Gå in på : tartpalatset.blogg.se Och var med du också i denna tävling :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards