Hannavardet

Alla inlägg under maj 2011

Av Hanna - 28 maj 2011 19:02

 

Halloj bloggen ! Idag har jag varit ute och fotat mina  kaninungar !

Här kommer bilder på dom....

Är det någon som är intresserad av att köpa en av mig så är det bara att hojta till ;)

  Dom här är 3 stycken gråa och 3 stycken svarta...

Lejonhuvad 50% Dvärgvädur 50%

Mamman svart , pappan också svart.


   

  100% Dvärgvädur :) . 1 beige, 1 beige-vit, 2 vildfärgade, 2 brun-vit fläckiga (som mamman)


Mamman: dvärgvädur brun-vit.

Pappan: dvärgvädur beige, mörkbrun, och vit.


 

Av Hanna - 18 maj 2011 09:33

 

Tjeeenare bloggen och läsare ;)
Det är många som har velat att jag skulle visa en dagens sötis,,,, så här kommer en !!


:) Super söt igelkott unge <3


 


sååååå sjukt söt ! :') hoppas ni tycker om denna dagens sötis lika mycket som jag ;)

 

Av Hanna - 18 maj 2011 09:27

 

Här Kommer lite bilder på en super

cool sak ! En inomhusstrand !! Huuuur cool som helst eller vad ?

Här kommer bilder på den :

      LOVE IT !

 

Av Hanna - 18 maj 2011 08:56

  

 läsare ! Idag är jag sjuk, har ont i huvudet och försyld :(

Idag ska jag göra relion läxa och sen typ vila.... inte direkt nån intressant dag... men men, Här kommer en bild på mej just nu !    

Av Hanna - 14 maj 2011 19:18

Tjenare bloggen ! Nu är man hemma från danmark! Mycket skoj har hänt ! Men jag orkar inte skriva det :P


Nu sitter jag här hemma och .... gör typ ingenting :P eller, jag äter mitt lördagsgodis! Såååå mumsigt ! :D

här kommer en bild på det:

------>   Här kommer också en bild på mej å ellie ! På väg till danmark !
( Oseriös på bilden )

  Älskar dej bästavän<3 :*

Aja nu ska jag kolla på kvällen är din och sen melodifestivalen ! Ha en göttig lördag ! <3 :D

Av Hanna - 8 maj 2011 18:10

Hej hej bloggen ! Just nu lyssnar jag på musik..... ja lyssnar på 'Radio Hardcore' OFC ! Men en grej !

Jag har lyssnat för mycket på den låten på spotify,..!


Så kan inte lysnna på den längre... :/ Så jag får lyssna på den på youtube ! :S :(


Men här kommer en bra grej........:

IMORGON ÅKER VI TILL DANMARK ! :D

Gud va kul det ska bliii ! :D

Men nu ska jag packa klart ! Puss å kramis ;)   

Av Hanna - 3 maj 2011 21:43

Här kommer ett litet videoklipp från måndags (igår) :))

((glömde visa en röd tunika jag köpte också)) visar senare på bild ist ;) <33

XOXO        Hann  

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards