Hannavardet

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Hanna - 29 juni 2011 23:16

 

Vill så gärna göra något med mitt hår, ska klippa upp det lite, men jag vill färga/tona håret igen... men här kommer en fråga som jag vill att ni svarar på...:

  Hahaha ! :D (inte exakt dom färgerna )        

Av Hanna - 29 juni 2011 11:25

  

Idag så ska jag och Tea ( Pappas fru ) åka och köpa en kaninunge !

Den är vit med svarta fläckar !! Super söt! Sen så ska jag nog bada, för det är 30+ grader ute !! och det är jätte skönt i vattnet också!

Imorgon åker jag hem till mamma... planet går runt 7 imorgon kväll, så kommer hem rätt så sent. Men på fredag så ska jag vara med Madde och Adina ! Här är deras bloggar ;)

Maddes  : http://mad-de.bloggplatsen.se/

Adinas   : http://pappasflikah.bloggplatsen.se/ 

=)

  Här är två av våra andra kaninungar, men dom är redan sålda, köparna kommer någon dag i veckan ! Men visst e dom söta ?? :D

Bjuder på en bild på mig från igår ;)

   Ha det gott !!!!

 














 


 















Ovido - Quiz & Flashcards