Hannavardet

Alla inlägg under januari 2011

Av Hanna - 29 januari 2011 15:43

HEEJ ! Nu var det dags för......................................

 

 
Söt chow-chow...! <333

    Söta hoppande hundar !! (L)


 

Av Hanna - 29 januari 2011 14:03

Halloj ! Tänkte visa lite roliga skor ! :D

   MJAO ?

  Tuggummi xD

    Kajsa ankas favorit klackar ;)

  Rutchkana :D

  Flipp 'food'?

 

Av Hanna - 26 januari 2011 17:23


  

Ja då var det dags för HANNA HISSAR OCH DISSAR !

Gud va skojjs :P Jag tänkte hissa skor och lite till ! :D

 

Rosetter:

               

Rosetter e fina i håret,

  på väskan, och på.......

     

ROOMPAN ! haha xD   


Skor:

 

SUPER SÖTA CUPCAKES SKOR ! (L) <333333

   

Jag älskar leopardmönstrat och converse !!!!!!!!! VILL HA <333333


 

 

Visst, dom e coola! Men det bruna är ELEFANT SKIT

usch och blää ! Och jag har hört rykten om att dom här skorna...... STINKER ! 'bläää'  

 

Pepsi WHITE är pepsi med YOGHURT SMAK !


USCH !! 




 


Av Hanna - 23 januari 2011 15:21

Hej bloggen ! Har gjort ett inlägg när jag härmar 'bertil' HAHA

den äger xD


  

Av Hanna - 15 januari 2011 15:46

Heej bloggen ! Ida e ja sjuk ! :( Har hög feber å e förskyld ! :(

Och har massa läxor som ja måste göra ! Men man orkar lixom inte när man e sjuk !

Jag vet att jag e dålig på att uppdatera ! Men aja !

Igår var ja på stan med Adina !
Ja köpte:::


Brunt linne H&M 69.50:-

guld/bruna leggins med svart leopardmönster H&M 79.90:-


:)


 

Av Hanna - 12 januari 2011 15:37

haha hon e ju helt otrolig.... på att va sämst !! xD

 

Av Hanna - 11 januari 2011 07:55

HAHA XD






 

Av Hanna - 10 januari 2011 12:19

Tjeenare bloggen ;d

 

nu e jag med maddiz :)

 

och vi ska typ.... göra nått ;d

I morron e det första skoldan och vi ska

 äta pepparkakshusen som vi gjorde innan jul ! USCH USCH USCH.....! DAMM eller vad ?

 

Har gjort 3 stycken videoinlägg, men måste ju lägga in på Utube innan bloggen -.-'' suck !! <33333333

 

 

 

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards