Hannavardet

Alla inlägg under juli 2011

Av Hanna - 26 juli 2011 02:28

Vinn en iphone 4 hos :


dublirberoende.myshowroom.se   !! :))


Var med du också !

 

Av Hanna - 26 juli 2011 02:09

Jag är med i denna tävling

Va med du också ;)

 

Gå in på : tartpalatset.blogg.se Och var med du också i denna tävling :)

Av Hanna - 26 juli 2011 01:34

Tävla och vinn ett presentkort på www.bluestore.se  värde 300:-!!

Tävla hos denna bloggare : www.itsyouandme.blogg.se 

 

Av Hanna - 26 juli 2011 00:55

 

Hello bloggen ! Nu ska jag visa lite gamla bilder på mig !!!
Hahaha!  

          Alla bilder är från 2008 ! :P


Puss å kram !   

Av Hanna - 25 juli 2011 23:53

Heej hej bloggen, tänkte köpa skor någon dag,

jag vet att det är väldigt tidigt med kängor, men måste bara köpa nån av dom här paren ;)

till i höst/vinter...

Jag har funderat på dom här paren.

Här är dom, vilka tycker ni jag ska köpa?   

       

Dom svarta eller fom grå, gröna ??  

Kommentera ! 


Puss å kram !   

Av Hanna - 24 juli 2011 17:55

 


Idag tänkte jag göra ett inlägg med.....



  


Och veckans recept är

Amerikanska pannkakor!


2 portioner


2 dl vaniljyoghury

2 ägg

2 dl mjöl

2 tsk bakpulver

1 krm salt

10 jordgubbar

smör till stekning.

           


Gör så här:


1. mosa eller mixa jordgubbar till sylt, ställ åt sidan.

2. Blanda allt annat förutom smöret, Det blir en ganska trög deg. 

3. lägg en smör klick på stekpannan, vänta tills det puttrar och blir gyllenbrunt.

Sänk sedan värmen till lite mer än hälften.

4. Klicka ut små runda pannkakor i stekpannan,

du kan göra flera åt gången.

Stek pannkakorna på båda sidorna. Pannkakorna är klara när

dom är gyllenbruna.


Servera med de mosade jordgubbarna och ringla sedan över honung eller sirap.

(det går lika bra med vanlig hallonsylt eller jordgubbs sylt om man hellre vill de)

                                         

 

Av Hanna - 10 juli 2011 21:34

 

Tänkte visa lite favoriter från Gina tricot & H&M :)

 

Gör fler inlägg om mina favoriter senare :)


P.S glöm inte att kolla : www.vadfanskajagheta.se

Där man kan vinna både iphone4 skal & vinna ett valfritt märkesplagg !! :D

   

Av Hanna - 8 juli 2011 22:55

 

Vissa utav er känner kanske till Alexandra Johansson med hennes blogg:  www.vadfanskajagheta.se

Nu är det så att hon har en tävling där man får välja ett valfritt

märkes klädesplagg från

www.Brandsinfashion.com


 

Alexandra har en annan tävling också om valfritt Iphone4 skal från :


www.mirabling.se


 

Var med ni också !! :)

www.vadfanskajagheta.se

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards