Hannavardet

Alla inlägg under november 2010

Av Hanna - 26 november 2010 18:05

Halloj, nu har ja o mamma precis fixat med lite julpynt.....

    



Men snart så ska ja å mamma kolla på idol å käka lite gottis ;P


   söt va? :3



     

Av Hanna - 25 november 2010 15:08

Halloj bloggen :D

 

 

Idag så har det varit min favorit dag i skolan...!

 

Första timmen så hade vi Musik, våran musik lärare e as bra :D

 

Sen så hade vi sy-slöjd, och då gjorde jag ett Halsband, det var ett hjärta som var gjort av guldig stål-tråd, med pärlor ! JÄTTE fiint faktist, när det va jag som gjorde det lixom :P

 

Men när vi slutade, så var den borta !!!

 

Vi letade o letade i syslöjds-salen.....men hittade den inte :(

 

Men den kan väl inte bara försvinna så snabbt..... !!


Får nästan känslan att nån kanske snott den, eller råkat tagit den :S
Men sånna e ju inte mina kompisar, men ibland kommer tanken upp lixom :( :S <333


Aja....nu ska ja göra mej i ordning!!! Ridning snart :D <33333


Håll tummarna så kanske jag får min favorit häst TiGer :D <33333



           



Av Hanna - 23 november 2010 07:36

Halloj bloggen !
Nu e klockan tjugo i 8 och ja e bajsa trött :/


Aja, sorry att jag inte la in nått inlägg igår, va med majsan och så hann jag helt enkelt inte ;S   


   Pussis! / Hannis<333

Av Hanna - 21 november 2010 21:44

   Halloj ! Vill bara säga en sak, jag älskar cupcakes ! Dom e såå söta :D <333

 

Mina läppglans-cupcakes :

  

 

Söta julgrans (cupcakes) va ? ;P :

   

 

Kraam // Hanniz<333

Av Hanna - 21 november 2010 09:06

           

 

 

 

Gomorron !! Klockan är 09:10 och jag är redan uppe :D

 

COOLT ;P

 

Här e dagens sötis x3     :D !

 

 

 

Dröm sött ;P <33

  

naaaw, syskon kärlek ;)

 

 

 

(till höger)

- aa, hörru Bongo ! Hur går det med ditt bambu-skott ?

 

(till vänster)

- hjäälp Balou! Den har fastnat i min näsa ! :P

 

(till höger )

-hmmp, struntprat ! Ät upp den nu och sluta larva dig !

    

 

 

 

Söta ? <333

 

/hannis<333

 

Av Hanna - 20 november 2010 21:49

Asså dom här låtarna är sååååå himla bra :D


Gubben i lådan :


Here without you:

Av Hanna - 20 november 2010 14:33

Ja...mitt första och sämsta video inlägg =3


 hehhe



Kram // Hanniz <333

Av Hanna - 19 november 2010 20:05

Är det bara jag som gillar att borsta mina tänder?
Alla säger typ: det e sååå jobbigt , och så...

men jag tycker att det är gott med mint ^^ Och tänderna blir ju renare och myysigare!! HEHE


      

Ovido - Quiz & Flashcards