Hannavardet

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Hanna - 6 januari 2011 20:52

Tjenare! ;d




Idag så har jag slappat och tagit det lugnt !

Kollade på Eclipse och sen så städade jag !

Jag kommer ALDRIG tröttna på den filmen !! Jag har sett den 3 gånger nu på 1 vecka !!! d: hiiihi



Kom precis hem från ridningen,

och har duschat och smörjt in mej i en mysig body lotion!

Så nu ligger man i sängen me datan och luktar jordgubb :D


Idan på ridningen så fick jag Frej !! Han e en Nordsvensk !!

Och det gick suuper bra !!

Förutom attnär jag tog på mej ridvästen så stängde jag boxdörren *trodde ja*

Sedan gapade ellinor *min braiga vän* och pekade på frej och sa : Frej rymmer!!

han hade puttat upp dörren! -.-''

Dörren var öppen 2 cm bara ! hahhahha (suck)

Fatta va pinsamt när han gick runt och nosade i bakarna på dom andra hästarna !!!! :O xD




Kyss // Hannis (L)


Ovido - Quiz & Flashcards